שפה אידיוסינקרטית באוטיזם: מאפיינים והשפעות.
- 25 באוג׳
- 2 דקות
קבוצה חברתית וחוגים חדשים לילדים על הספקטרום האוטיסטי באיזור בנימינה: הזדמנות לתמיכה, העצמה והתפתחות
- 22 באוג׳
- 2 דקות
המלצות וטיפים להיערכות לפתיחת שנת הלימודים לתלמידים אוטיסטים
- 19 באוג׳
- 2 דקות
מאפיינים שפתיים באוטיזם – אקולליה ואוטיזם
- 1 באוג׳
- 2 דקות
קבוצות חברתיות וחוגים לילדים על הרצף האוטיסטי
- 28 ביולי
- 2 דקות
סיכום שנה והרשמה לשנה החדשה של הקבוצות החברתיות שלנו
- 2 ביולי
- 3 דקות
תקשורת תומכת חליפית באוטיזם – הכלים המעשיים.
- 25 ביוני
- 2 דקות
אוטיזם בתפקוד גבוה – הדברים שלהורים כדאי להכיר.
- 18 ביוני
- 5 דקות
תיאוריית המיינד ואוטיזם: הצצה פנימה לעולם המחשבות
- 28 במאי
- 2 דקות
צלילים קטנים, צעדים גדולים: איך נתרגל חיקוי של צלילים אצל פעוטות עם אוטיזם.
- 7 במאי
- 1 דקות
החיקוי: כלי עוצמתי להתפתחות ולמידה של ילדים אוטיסטים.
- 21 באפר׳
- 2 דקות
איך לצלוח את ארוחת חג הפסח ולהקל על ילדים אוטיסטים?
- 14 באפר׳
- 2 דקות
קשב משותף ואוטיזם – חלק ב'
- 26 במרץ
- 2 דקות
קשב משותף ואוטיזם – חלק א'
- 24 במרץ
- 1 דקות
קבוצות חברתיות לילדים ונוער על הרצף האוטיסטי
- 15 במרץ
- 1 דקות
מהן חמש המיומנויות החשובות ביותר שילדים אוטיסטים ילמדו בגיל הרך?
- 29 בפבר׳
- 1 דקות
מודל PPSI לשיפור יכולת חברתית של ילדים על הרצף האוטיסטי.
- 24 בפבר׳
- 1 דקות
שמח לשתף כתבה שנעשתה על המרכז שלנו במקומון השרון הצפוני.
- 17 בפבר׳
- 1 דקות
גישות טיפול באוטיזם - שיטת JASPER
- 10 בפבר׳
- 1 דקות
גישות טיפול באוטיזם - שיטת ESDM